niedziela, 21 sierpnia 2016

Sałatka z tofu

Witajcie :) Miał być przepis na lody kokosowe, ale za oknem pogoda taka, że chyba gorąca herbata była by bardziej na miejscu...
Więc pokażę Wam dzisiaj przepis na sałatkę z tofu. Generalnie uwielbiam sałatki z kilku powodów. Zawsze wrzucam co znajdę w lodówce, wiec za każdym razem wychodzi inna, dodatkowo nie marnuję jedzenia. Przekonuje mnie też szybkość przygotowania, a więc do dzieła. Składniki podam dzisiaj bez proporcji, bo tak jak wypominałam zrobiłam z tego co znalazłam w lodówce. Głównie są tu warzywa więc można bez ograniczeń.

Składniki:
  • kalafior (może być surowy)
  • szpinak
  • pomidor
  • ser tofu marynowany
  • prażony słonecznik
Na koniec polałam oliwą z dodatkiem bazylii, ale byłam taka głodna, że zdjęcie zrobiłam przed :)
I to wszystko, 10 minut i mamy zdrową, lekką kolację. 
Smacznego :)







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz